Deklaracja Dostępności
GMINNA PRZYCHODNIA ZDROWIA W RZGOWIE zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony https://gpz.rzgow.pl
- Data publikacji strony internetowej: 21 marca 2022.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 21 marca 2022.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu wyłączeń wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Treści nieobjęte przepisami
- Strona zawiera mapę dojazdu - mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności.
- Na stronie znajdują się odnośniki do stron zewnętrznych. Strony te nie są w pełni dostępne cyfrowo.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
Data sporządzenia deklaracji: 19 maja 2021.
Data ostatniego przeglądu deklaracji: 19 marca 2024.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej. Wyniki badania przedstawia raport z przeprowadzonej samooceny.
Skróty klawiszowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do: Jarosław Nettik
- e-mail - administracja@gpz.rzgow.pl,
- telefon - 42 280 75 50.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu:
- Imię Nazwisko — Dyrektor Generalny Przykładowego Urzędu,
- adres: ul. Przykładowa 12, 00-111 Przykład,
- e-mail: przykladowy-adres@email.gov.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Aplikacje mobilne
Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.
Dostępność architektoniczna
Budynek przychodni jest wyposażony w zewnętrzny dźwig osobowy, za pomocą którego można dostać się na każdą kondygnację, na której znajdują się rejestracja, gabinet zabiegowy i wszystkie gabinety lekarskie.
Korytarze i wejścia do poszczególnych pomieszczeń są przystosowane do przejazdu wózków inwalidzkich.
W przypadku budynku rehabilitacji/administracji dostęp do gabinetu fizykoterapii umożliwia podjazd dla wózków inwalidzkich.
W obu budynkach znajdują się toalety dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Na parkingach przychodni znajdują się specjalnie wydzielone miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych w ilości łącznie: 3
W budynkach przychodni nie ma ograniczeń w przypadku wizyty pacjenta z psem asystującym. Wydzielone miejsce na miskę i uwiązanie zwierzęcia znajduje się przy bocznym wejściu od strony ul. Ogrodowej.
Przychodnia nie posiada na wyposażeniu pętli indukcyjnej – urządzenie zostanie wkrótce pozyskane.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Przychodnia nie posiada obecnie możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego. Trwają przygotowania, mające na celu wprowadzenia opcji tłumacza online.